Mangelfuld statistik
Incident Report for Flexfone forhandlere
Resolved
Kære Forhandler

Vi har nu fået genskabt næsten alt tabt data fra statistikken for hhv. d.12/12 og d.13/12.
Der er desværre små undtagelser, som ikke var muligt at genskabe/løse.
Helt præcist, drejer det som data og info fra følgende parametre:

Hovednummer statistik
Filtrering på Hovednummer
Info ved Bylinje og Bylinje Navn kan forekomme som Ukendt
Sporadiske kald kan mangle i statistikken i perioden

Det der ikke nu er genskabt, er desværre gået tabt og der vil derfor ikke kunne genskabes yderligere, end det I nu kan se i statistikken for perioden.

Vi beklager de gener det kan have medført.

Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Dec 21, 2018 - 11:17 CET
Investigating
Kære Forhandler

Vi er opmærksomme på, at nogle kunder oplever mangelfuld statistik i PBX’en fra hhv. d.12/12-18 og 13/12-18.

Der vil i næste uge blive arbejdet på at få genskabt det tabte data, og vi vil sørge for at holde jer opdateret, så snart der er fundet en løsning.

Vi beklager de gener det kan medføre.

Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Dec 14, 2018 - 10:42 CET
This incident affected: Flexfone - alle systemer.