Vi har nu fået genskabt næsten alt tabt data fra statistikken for hhv. d.12/12 og d.13/12. Der er desværre små undtagelser, som ikke var muligt at genskabe/løse. Helt præcist, drejer det som data og info fra følgende parametre:
Hovednummer statistik Filtrering på Hovednummer Info ved Bylinje og Bylinje Navn kan forekomme som Ukendt Sporadiske kald kan mangle i statistikken i perioden
Det der ikke nu er genskabt, er desværre gået tabt og der vil derfor ikke kunne genskabes yderligere, end det I nu kan se i statistikken for perioden.
Vi beklager de gener det kan have medført.
Venlig hilsen Flexfone Support
Posted Dec 21, 2018 - 11:17 CET
Investigating
Kære Forhandler
Vi er opmærksomme på, at nogle kunder oplever mangelfuld statistik i PBX’en fra hhv. d.12/12-18 og 13/12-18.
Der vil i næste uge blive arbejdet på at få genskabt det tabte data, og vi vil sørge for at holde jer opdateret, så snart der er fundet en løsning.