Problemer med at tilgå forhandlersiden, CRM og kundelogin
Incident Report for Flexfone forhandlere
Postmortem

Kære forhandler

Vi oplever fortsat driftsmæssige fejl, som gør, at det ikke er muligt at tilgå og få vist data på forhandlersiden, CRM og kundeloginet.

Problemet opstod efter en planmæssig genstart af en server for at give denne ekstra diskplads. Denne handling foretages flere gange årligt, normalt helt uden problemer.

Vores primære udfordringer består i, at det tager længere tid at genindlæse backup end forventet.

Vi har en klar køreplan for at løse udfordringen med de ovennævnte systemer, og vi er allerede langt med at få fejlretningen helt i mål.

Alt nødvendigt mandskab arbejder på højtryk og vi forventer, at problemet er løst til i morgen tidlig klokken 08.00.

Med venlig hilsen
Flexfone A/S
86515151

Posted Oct 22, 2019 - 13:44 CEST

Resolved
Kære Forhandler.

Fejlen som opstod i går omkring 23:40, var desværre så kritisk at flere af vores online systemer blev nød til at stoppe.

Fejlen skete i en af vores hoveddatabase og i nat har vi genskabt data herpå.

Forhandlersiden, CRM og kundelogin er online, har været det i nogle timer - dog kan flere ting virke langsomme (fx login kan være langsomme og der skal prøves igen)

Vi arbejder forsat på at få noget mere stabilitet på Forhandlersiden, CRM og kundelogin.

Det er vurderet at denne fejlsag nu fortsættes på status.flexfone.dk og denne fejlsag lukkes derfor.
Posted Oct 22, 2019 - 05:30 CEST
Identified
Kære Forhandler.

Fejlen er fundet og skal nu fejlrettes.

Der opleves forsat problemer med at tilgå forhandlersiden, CRM og kundelogin.

Vi arbejder på at få problemet løst og beklager de udfordringer som I måtte opleve.
Posted Oct 22, 2019 - 00:58 CEST
Investigating
Vi oplever i øjeblikket problemer med at tilgå forhandlersiden, CRM og kundelogin.
Man kan pt. ikke tilgå nogle af siderne.
Vi arbejder på at finde problemet og få det løst.
Posted Oct 21, 2019 - 23:46 CEST
This incident affected: Flexfone - alle systemer.