Vedr. nedsat funktionalitet på Myfone.dk og Myfone app
Incident Report for Flexfone forhandlere
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Aug 22, 2018 - 10:27 CEST
Identified
Kære forhandler

Da vi i øjeblikket har nedsat funktionalitet på Myfone.dk og Myfone app, vil vi gerne gøre Jer opmærksom på, at kunderne har mulighed for at tilmelde eksterne mobiler til deres køer.
Det kan være særligt gavnligt hos de kunder, hvor der udelukkende benyttes Myfone til håndtering af kald.

Dette gøres gennem PBX'en, hvor man vælger 'Køer' og derefter trykker på den blå knap i bunden af det aktuelle kø-modul som hedder 'Agenter'. Her kan man i bunden skrive det eksterne nummer man ønsker at logge på. Vær opmærksom på, at numrene også skal fjernes manuelt igen, når de ikke længere skal være på køen.

Det skal understreges at dette ikke er løsningen på udfordringen, men blot en metode til at kunne håndtere kald mens udfordringerne er aktuelle.

I er naturligvis også mere end velkomne til at ringe til vores support, hvis der måtte opstå behov for det mindste.

Vi beklager de gener det medfører.

Venlig hilsen
Flexfone Support
86515151
Posted Aug 21, 2018 - 13:54 CEST
This incident affected: Flexfone - alle systemer.