Fejlen blev lokaliseret til Nianets backbone, som de berørte kunders internet udbydere også har benyttet.
Efter fejlretning hos Nianet, har vi ikke kunne se noget pakketab på de berørte kunder, som var årsagen til de udfordringer de kunne opleve igår.
Vi vurderer derfor dette som værende løst, så hvis I oplever andet, må I meget gerne kontakte os.
Venlig hilsen Flexfone Support
Posted Nov 01, 2018 - 08:47 CET
Update
Kære forhandler
Vi kan nu konkludere, at fejlen ligger mellem Nianet og TDC, hvor der ved udveksling af trafik kommer pakketab, der opleves som eksempelvis hakkene tale hos de kunder der er berørt af dette.
Vi holder fortsat øje med udviklingen i sagen og vil bestræbe os på, at holde Jer løbende opdateret.
Venlig hilsen Flexfone Support
Posted Oct 31, 2018 - 14:55 CET
Monitoring
Kære forhandler
Vi har modtaget flere henvendelser hvor kunder oplever hakkene tale på alle bordtelefoner.
Umiddelbart tyder det på, at problemet opstår hos de forskellige udbydere af fiber. Vi har her en liste med de udbydere vi indtil nu, har oplevet denne fejl ved:
Energimidt Global connect/Nianet Fibia Aura
Vi følger sagen nøje og vil bestræbe os på, at holde Jer løbende opdateret.