Visning af nummer på opkald fra danmark til udlandet
Incident Report for Flexfone forhandlere
Resolved
Vi er nu færdige med at teste rettelsen og alt fungerer nu efter hensigten. Derfor har vi, her til morgen, rullet løsningen ud på alle vores kunder.

Hvis I, mod forventning, oplever udfordringer med denne rettelse, er I velkomne til at kontakte os i supporten på 86515151 hvor vi sidder klar til at hjælpe.

Venlig hilsen
Flexfone support
Posted Jul 05, 2018 - 08:04 CEST
Update
Vi har stadig nogle scenarier som skal testes for at sikre løsningen på dette fungerer optimalt. Vi arbejder fortsat på den bedste løsning og sørger for at holde Jer opdateret omkring tidspunktet for den endelige release.
Posted Jul 02, 2018 - 16:04 CEST
Update
Vi har lavet en rettelse som vi er igang med at teste internt, vi forventer at kunne ligge rettelsen ud i næste uge.
Posted Jun 29, 2018 - 15:01 CEST
Identified
Kære forhandler

Vores fælles kunder oplever nogle gange udfordringer med korrekt visning af udringningsnummer, når de ringer til personer i udlandet.

De oplever, at udringningsnummeret, som de har valgt i profilstyringen, ikke altid vises på modtagerens telefon i udlandet, men at der i stedet vises et andet af kundens telefonnumre.

Grunden til dette er, at enkelte udenlandske mobilnetværk ikke altid kan vise det ønskede udringningsnummer.

Eksempel:
En medarbejder ringer fra Danmark til en kollega i Tyskland. Medarbejderen har sin arbejdsprofil aktiv, hvor medarbejderen har valgt sit arbejdsnummer som udringningsnummer. Men da medarbejderen ringer til sin kollega, vises medarbejderens privatnummer i stedet, hvilket skyldes det pågældende mobilnetværk i Tyskland.

Tilfælde som ovenstående eksempel er naturligvis ikke optimalt, hvorfor vi er i fuld gang med at se på løsninger til, hvordan vi kan sikre, at de berørte mobilnetværk viser det ønskede telefonnummer ved udgående opkald.

Vi kan endnu ikke sige, hvornår vi har implementeret en holdbar løsning, men vi forventer, at dette sker inden for kort tid. Vi udsender en besked om 14 dage med en status.

Har du spørgsmål i forhold til dette, er du naturligvis velkommen til at kontakte os.
Posted Jun 14, 2018 - 13:26 CEST
This incident affected: Flexfone - alle systemer.