Efter nøje overvågning da TDC igår meldte fejlen løst, vurderer vi at kundernes produkter ikke længere er berørt af fejlen.
Vi har derfor slutafmeldt status på fejl til kunderne.
Hvis I mod forventning fortsat oplever relaterede udfordringer, sidder supporten klar til at få fejlsøgt yderligere.
Vi beklager de gener TDC fejlen har medført.
Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Mar 15, 2018 - 07:57 CET
Update
Kære forhandler
Vi har nu erfaret at årsagen er en fejl i transportnettet hos TDC, så vi har meldt dette ud til kunderne også, så alle kan følge udviklingen af sagen.
I bedes følge sagens udvikling fremadrettet, på status.flexfone.dk
Venlig hilsen
Flexfone Support
Posted Mar 14, 2018 - 15:49 CET
Monitoring
Kære forhandler
TDC har i øjeblikket en del generelle fejl på netværket, som kan påvirke vores internetforbindelser.
Umiddelbart ligner det, at de berørte linjer (Fiber som DSL) så småt alle er på vej op igen.
Skulle I få henvendelser på dette, vil vi anbefale at I beder kunden genstarte deres udstyr og ellers holder øje med TDC's driftudmeldinger for det pågældende område.